Optymalizacja stron

Szybkie działanie stron www

SEO, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

Jeżeli chcesz, aby tak się stało, powierz nam, to zadanie. Powiązanie Twojej strony z Twoimi profilami na social media i YouTube zajmie nam kilka chwil, a Twoja strona będzie wyżej pozycjonowana. Im wyżej będzie na liście, tym większe jest prawdopodobieństwo, że potencjalny klient otworzy właśnie Twoją stronę.

Możesz nawet nie zdawać sobie sprawy jak ważne jest dla Twojego potencjalnego klienta szybkość wczytywania się Twojej strony. Jeżeli ten proces trwa zbyt długo, to przeważnie Twój odbiorca wyłącza zakładkę w wyszukiwarce i przechodzi do kolejnej strony, być może do Twojej konkurencji. Jak poprawić szybkie wczytywanie Twojej strony? Jak ważna jest optymalizacja? Rozwiązań może być kilka. Czasami firmy hostingowe wrzucają na jeden serwer zbyt dużo stron i efektem jest jego przeciążenie. Pomożemy Ci wybrać serwer, który będzie szybki, w dobrej cenie i spełni Twoje oczekiwania. Kolejną sprawą mogą być zbyt duże obrazy. Jak je odpowiednio skompresować, aby nie traciły na jakości? Dla nas to nie jest problem.

Daisoft Agencja kreatywna

na czym to polega?

Właściwy serwer

Aby Twoja strona przyciągała dużą liczbę klientów przede wszystkim musi ona być szybka i działać sprawnie. Klient, który musi poczekać, aby uzyskać informacje prędzej ucieknie i wybierze kogoś innego niż wykaże się cierpliwością. Bardzo ważnym elementem funkcjonowania w internecie jest szybkość ładowania się Twojej strony. Poza właściwą optymalizacją strony bardzo dużą rolę odgrywa w tym serwer, na którym jest ona postawiona.

Nasz zespół pomoże Ci dobrać właściwe parametry serwera dostosowane do Twoich potrzeb. Prowadzisz sklep i masz dużą liczbę odwiedzających, który skarżą się że nie mogą dokończyć swoich zakupów? Dla nas to nie problem – pomożemy ci usprawnić ten proces dobierając właściwą ofertę.

Bezpieczeństwo

Zabezpieczanie stron internetowych stało się priorytetem przedsiębiorców i osób tworzących strony internetowe. Nasilenie się ataków hakerskich i rosnąca ilość danych przechowywanych na stronach internetowych, w tym danych personalnych, nie pozwala nawet na najmniejsze ryzyko ich zniszczenia lub kradzieży.

Jednym z podstawowych narzędzi chroniących strony internetowe jest Certyfikat SSL. Jest to narzędzie, które ma za zadanie poświadczenie wiarygodności domeny lub domeny i jej właściciela. SSL potwierdza bezpieczeństwo zaszyfrowania danych, które są przesyłane pomiędzy użytkownikiem, a serwerem. W wielkim skrócie można powiedzieć, że gwarantuje on poufność danych i komunikacji pomiędzy stroną internetową, serwerem i użytkownikami.

Kompresja obrazów

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy lub nawet zwykłą stronę www, to musisz wiedzieć jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej. Od przyciągania nowych klientów przez wyszukiwarkę zdjęć Google do zmniejszenia czasu ładowania witryny – dobra optymalizacja grafiki może być ważnym elementem budowania udanego biznesu czy sklepu internetowego.

CZY ZASTANAWIAŁY CIĘ MOŻE KIEDYŚ PONIŻSZE KWESTIE?

  • Dlaczego podczas wyszukiwania grafiki, Google nigdy nie pokazuje moich zdjęć?
  • Jak dobrze zoptymalizować grafikę na stronie internetowej, aby przyciągnąć więcej odwiedzających i zamienić ich w klientów?
  • Czy muszę dodawać atrybut ALT do wszystkich moich grafik?
  • Jaka jest różnica między rozszerzeniami graficznymi typu JPEG, GIF i PNG oraz kiedy ich używać?
Jeśli szukasz pomocy we właściwej optymalizacji obrazów na twojej stronie – zgłoś się do nas.

Social media

Poza wysokimi wynikami w wyszukiwarkach, dzięki pozycjonowaniu warto także skupić się na mediach społecznościowych, które często mogą bardzo pomóc w oddziaływaniu na klienta. Media społecznościowe niosą wielką siłę w dotarciu do potencjalnego klienta, który korzysta z nich w codziennym życiu prywatnym.

Warto spojrzeć na odnośniki w social mediach jako na możliwość do większego ruchu na stronie. Ważne w tym przypadku jest zwrócenie uwagi na to, że profile w mediach społecznościowych nie mogą być jedynie miejscem do wrzucania odnośników. Link powinien być częścią treści, nawiązywać do niej lub wskazywać, że pod podanym adresem internauta znajdzie np. rozwinięcie tematu, bardziej szczegółowy opis, wskazówki dojazdu, cennik itd. W przypadku Facebooka trzeba pamiętać aby wszystkie wpisy były publiczne, ponieważ roboty Google poruszają się po serwisie jak niezalogowany użytkownik, dlatego nie powinno się blokować dostępu do wpisów.

Oferujemy profesjonalną pomoc w prowadzenia fanpage’ów, doboru grafik oraz pomysłów na posty kilka razy w tygodniu. Jeśli organizujesz wydarzenie lub chcesz zareklamować swój produkt – chętnie pomożemy. Zgłoś się do nas.

Słowa kluczowe

Właściwe słowa kluczowe są niezbędne, jeśli chcesz, aby Twoja strona była dobrze widoczna w Google. Ich dobór jest ważny już w momencie tworzenia witryny lub sklepu. Powinien Ci towarzyszyć też przy wszelkich zmianach, które wprowadzasz i redagowaniu treści. To dzięki słowom kluczowym bowiem użytkownik jest w stanie do Ciebie trafić z wyszukiwarki.

Źródeł słów kluczowych jest bardzo wiele, ale warto pamiętać, że nie wszystkie słowa kluczowe są tak samo skuteczne.

Przy ich doborze warto wziąć pod uwagę:

  • Zakres swoich usług oraz oferowane produkty. Można dodać do nich także nazwę miasta, gdy działalność prowadzona jest stacjonarnie, np. „sklep z obuwiem męskim łódź”, „ładowarka iphone 6 kraków”, czy „naprawa komputerów warszawa”.
  • Sugestie Google – gdy wpisujesz do wyszukiwarki Google dane słowa, sprawdzaj, jakie wyniki pojawiają się poniżej. Zwróć uwagę na te z najniższej pozycji, oznaczonej jako „wyszukiwania podobne” oraz te w polu do wpisywania słów kluczowych. Jeśli korzystasz z AdWords, możesz zobaczyć podpowiedzi na swoim koncie AdWords, korzystając z narzędzia Planer Słów Kluczowych.
  • Narzędzia do wyboru słów – dostępne są różne programy analizujące zawartość strony, które podsuwają najlepsze słowa kluczowe albo wskazują na te najpopularniejsze dla danej branży.

Wzrost liczby odwiedzin

Droga do zarabiającej strony jest nadzwyczaj kręta i wyboista, ponieważ musisz rozwiązywać nowe problemy. Duży znak zapytania jest ukryty pod pojęciem SEO, czyli promowania i zbudowania wartościowego ruchu na stronie internetowej z wyszukiwarki Google! Wartościowy ruch na blogu to większa konwersja: począwszy od kliknięć w reklamy, linki partnerskie, aż po sprzedaż autorskich szkoleń.

Ruch na stronie internetowej fizycznie można porównać do restauracji znajdującej się przy ruchliwej ulicy. Im większy ruch, tym większe prawdopodobieństwo pozyskania nowych Klientów.

Efekt jest taki sam – większa sprzedaż!

To tylko kilka punktów z długiej listy, które zagwarantują Ci szybkie wczytywanie strony i wyższą pozycję w najbardziej popularnych wyszukiwarkach. Jeżeli chcesz znać więcej szczegółów, to napisz do nas.