Identyfikacja wizualna

Jak możemy pomóc Ci sprzedać Twój produkt?

Identyfikacja wizualna nie tylko dla firm

wizerunek

KREATYWNOŚĆ

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, że dobra identyfikacja wizualna może mieć wpływ na Twój odbiór wśród klientów oraz zapamiętywalność Twojej marki? To co publikujesz i jak się reklamujesz powinno odzwierciedlać charakter marki, wpadać w oko, być identyfikowane z działalnością oraz budzić konkretne skojarzenia u odbiorców. Bardzo łatwo jest stworzyć coś, co wygląda jak każda inna strona. A czasem jest to dobra rzecz: jeśli odwiedzający przychodzą głównie na twoją stronę, aby uzyskać dostęp do usługi lub kupić produkt, znajomy wygląd może pomóc im od A do Z szybko i łatwo. Ale jeśli celem Twojej witryny jest prezentacja elegancji i oryginalności Twojej agencji, często będziesz chciał zrobić coś inaczej. Chętnie pomożemy ci wyróżnić się na tyle innych stron internetowych.

Pomożemy Ci także w wyborze odpowiednich narzędzi na stronie. Potrzebujesz, aby po kliknięciu telefon klienta automatycznie dzwonił do twojej firmy? Jeśli zależy ci na szybkiej reakcji na zapytania klientów może skutecznym narzędziem na Twojej stronie internetowej będzie czat na żywo? Może potrzebne będą bardziej zaawansowane formularze? A może po prostu potrzebujesz wielojęzycznej strony, aby była czytelna dla klientów z całego świata?
Możliwości jest na prawdę sporo – praktycznie są nieograniczone. Kładziemy duży nacisk na kreatywne spojrzenie na wiele kwestii: czy to projekt logo, czy też ulotek lub katalogów, a także wygląd strony internetowej. Zapraszamy do współpracy.

WYRAZISTOŚĆ

Dobrze opracowane logo, które skutecznie zapada w pamięć może przez odbiorcę być odtworzone w 5-7 sekund. Dobrze opracowany znak Twojej marki pozwala na szybsze zapadnięcie w pamięć. Wokół nas pełno jest reklam różnego rodzaju. Można by wręcz stwierdzić, że zalewa nas fala reklam. Nasze skrzynki pocztowe przepełnione są mnóstwem ulotek, gazetek i śmieci, które najczęściej trafiają do kosza. Jak zwrócić uwagę klienta na swoją ofertę? Przede wszystkim WYRAZISTOŚĆ! To co pokazujesz klientom – czy to katalog, ulotka, wizytówka mówią o Twoim biznesie.

Elementy bazowe identyfikacji wizualnej to: nazwa firmy, logotyp/sygnatura, paleta kolorów firmowych oraz typografia firmowa. Elementy te mogą być prawnie chronione i tworzyć znak towarowy, będący składnikiem majątku firmy, który może być przedmiotem obrotu. Dobre logo to Twoja najlepsza reklama. Jeśli Twój klient jest w stanie zapamiętać Twoje logo po jednym spojrzeniu, to znak, że Twoja najlepsza reklama działa! Proces tworzenia wyrazistej reklamy zawsze konsultujemy razem z klientem. Staramy się doradzać i znaleźć najlepsze rozwiązanie. Sposób w jaki prezentujemy ofertę klientom ma ogromny wpływa na sprzedaż. Katalog produktowy, zdjęcia produktowe, ulotki, wizytówki, reklamy wewnętrzne i zewnętrzne – w tym możemy Ci pomóc!

wizerunek
wizerunek

ZAUFANIE

Profesjonalny wizerunek marki pomaga podjąć decyzję Twoim klientom. Jednocześnie jest dla nich gwarancją, że Twoja marka spełni ich oczekiwania. Dzięki spójności przekazu wizualnego system oparty na jasno określonych standardach budzi w odbiorcy zaufanie, co niesie ze sobą poczucie, że klient ma do czynienia z firmą o wysokim stopniu wiarygodności, gwarantującą bezpieczeństwo i jakość oferowanych usług. Instytucje o charakterze naukowym i badawczym częstokroć mają już za sobą wiele lat doświadczeń i tradycji, które pomagają współtworzyć atrybut wiarygodności. Zaufanie jest najważniejszym zasobem biznesowym i marką, którym zarządzasz, szczególnie w relacjach z klientami, partnerami i pracownikami. Nasza gospodarka działa, ponieważ ludzie sobie ufają i wspierane przez nich firmy.

Można uznać, że jedynym z celów marketingu i komunikacji jest zdobycie i pielęgnowanie zaufania. Konieczne jest, aby każda firma kierująca się wartościami lub ukierunkowana na cel posiadała zaufanie jako podstawową wartość, która jest wzmacniana przez działanie i komunikowanie w sposób zgodny z Twoimi wartościami, charakterem i kulturą. Wyzwanie polegające na zaufaniu polega na tym, że nie można go kupić ani zmusić klientów do przekonania, że organizacja jest godna zaufania. Twoja marka musi działać, aby zdobyć zaufanie. Każda interakcja to okazja do budowania relacji i pielęgnowania zaufania.

KORZYŚCI

Wyraziste marki budzą zainteresowanie. Zyskując na popularności, stajesz się co raz bardziej rozpoznawany co może przekładać się na realne zyski firmy. Każda instytucja posiada swój specyficzny zestaw cech, indywidualną dynamikę oraz niepowtarzalny charakter – jest nośnikiem wartości bezpośrednio z nią związanych. Dzięki ujednoliconemu kodowi optycznemu, wizerunek instytucji utrwalany jest przy każdorazowym kontakcie z wybranymi elementami systemu.

Siła spójnej identyfikacji wizualnej to tysiące ekspozycji, w których klient rozpozna markę bez zbytniego skupienia uwagi, przez ułamek sekundy, przez jedno mgnienie oka. Jest ona nie tylko wyróżnikiem, buduje zaufanie poprzez spójność zastosowanych elementów wizualnych i może stanowić istotny element w systemie promocji wiedzy, a więc w obszarze działań instytucji o charakterze naukowym i badawczym.

wizerunek
seo

PROFESJONALIZM

Księga znaku czyli jak używać logotypu i w jaki sposób wykorzystywać elementy graficzne z nim powiązane, aby we wszystkich materiałach wyglądały spójnie, atrakcyjnie i profesjonalnie. Tożsamość wizualna odgrywa znaczącą rolę w sposobie, w jaki organizacja prezentuje się interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym. Ogólnie rzecz biorąc, identyfikacja wizualna firmy wyraża wartości i ambicje organizacji, jej działalności i cech. Można wyróżnić cztery funkcje identyfikacji wizualnej firmy. Trzy z nich są skierowane do zewnętrznych interesariuszy.

Po pierwsze, identyfikacja wizualna zapewnia organizacji widoczność i „rozpoznawalność”. Dla praktycznie wszystkich organizacji nastawionych na zysk i organizacje non-profit bardzo ważne jest, aby ludzie wiedzieli, że organizacja istnieje i pamiętali jej nazwę i podstawową działalność w odpowiednim czasie.
Po drugie, identyfikacja wizualna odgrywa rolę wspierającą w reputacji firmy.
Po trzecie, identyfikacja wizualna firmy wyraża strukturę organizacji zewnętrznym obserwatorom, wizualizując jej spójność, a także relacje między oddziałami lub jednostkami. Czwarta wewnętrzna funkcja identyfikacji wizualnej firmy dotyczy identyfikacji pracowników z organizacją jako całością i / lub konkretnymi działami, dla których pracują (w zależności od strategii wizualnej firmy w tym zakresie). Identyfikacja wydaje się mieć kluczowe znaczenie dla pracowników.

UNIKALNOŚĆ

Specjalizujemy się w różnych projektach i różnych stylach graficznych, więc na pewno zrobimy logo specjalnie dla Ciebie. Unikalność nie tyczy się tylko materiałów reklamowych, ale także twojej strony. Jak połączyć funkcjonalną i wygodną w obsłudze stronę dopasowaną do Twojej oferty z unikalnością? Pomożemy Ci dopasować witryną do Twoich potrzeb i możliwości. Sieć jest ogromna. Obecnie miliardy witryn internetowych walczą o część uwagi, jaką ludzie poświęcają przeglądaniu Internetu każdego dnia. Kiedy zaczynasz nową stronę internetową, myślenie o wszystkich innych witrynach może być przytłaczające.

Warto jednak pamiętać, że w tej ogromnej liczbie witryn istnieje wiele różnych kategorii typów witryn, które próbują osiągnąć różne cele. Zastanawiając się, jak najlepiej zbudować własną stronę internetową, zastanów się, jaki typ witryny ma być. Kiedy możesz zawęzić cele i konfigurację, które masz na myśli, możesz łatwiej zidentyfikować inne witryny w swojej kategorii, aby szukać inspiracji.

seo

Profesjonalny projekt graficzny: strony, loga, reklamy i katalogów

Materiały, które są niezbędne dla Twojego biznesu.

Spójność i atrakcyjność materiałów reklamowych to bardzo silne narzędzie marketingowe, które pomoże w rozpoznawalności i podkreśli Twój profesjonalizm. Zaprojektujemy wszystko czego będziesz potrzebował aby Twoja firma przykuła uwagę Twoich potencjalnych klientów. Żyjemy w takich czasach, w których bardzo istotne jest to w jaki sposób pokazujemy naszą działalność. Wizytówki, roll-upy, ulotki, katalogi, banery, ścianki reklamowe, teczki oraz wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe – tym wszystkim bardzo chętnie zajmie się nasz dział graficzny.

Prezentacje multimedialne

Wizualizujemy treści merytoryczne w angażujące i unikatowe obrazy tak, aby Twój słuchacz skupił się całkowicie na tym, co masz mu do przekazania. Dzięki przemyślanej budowy i kreatywności Twoja prezentacja staje się narzędziem sprzedaży i buduje wizerunek Twojej firmy. Profesjonalna i efektowna prezentacja to podstawa udanego spotkania biznesowego lub wykładu. Nie zostawiaj jej przypadkowi, zaufaj nam i postaw na jakość. Zostaw po spotkaniu profesjonalne, dobre wrażenie i zapadnij w pamięć swoich słuchaczy. Możemy przygotować dla Ciebie również materiały marketingowe, które będą spójne z prezentacją i identyfikacją wizualną Twojej firmy.